Mitt hjärta går sönder!!

Jag dör jag dör jag dör om bilderna är borta!!!!
Jag insåg just att mitt album Älskade Zono inte finns på datorn längre!!!!! Jag hittar det ingenstans! Jag har letat och letat och det finns inte..
Snälla Henke hjälpte mig ju med datorn förra helgen när den balla ur. Han fråga om det var nåt jag ville ha säkerhetskopierat utifall allt skulle försvinna, Bilderna och dokumenten så klart!! Speciellt Zonomappen. Jag har ju lagt över alla gamla bilder på den externa hårdisken men inte dom jag tagit efter det.. Men jag la över bilderna till exhårdisken i slutet av sommaren och Zono dog i April:S Men nu har jag letat på den oxå men jag hittar inte mappen!! Jag har ont i magen. Tänk om den ÄR BORTA!?!? Jag kan aldrig få tillbaka dom! Det var från hans sista dag i livet! VART ÄR MAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????
Alla andra mappar verkar ju finnas.. Jag kan inte komma på nån mer jag saknar!
Varför just den mappen, allt annat hade inte spelat nån roll, men DEN gör det! <3
Henke skulle kolla upp det där i helgen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att den finns kvar nånstans!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Älskade häst!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Saknar dig varje varje varje dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumman, fy va jobbigt... jag vet precis hur det änns. Jag hittar inte igen en hel bunt med pappersbild på Bolgan och mig, typ ALLA bilder jag har på henne från nr hon var lite yngre och på oss tillsammans var där i, och nu är dem borta. Det är förkrossande.

2009-10-24 @ 23:14:30
URL: http://magnina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0