Saturday...

Okidoki... Vaknade upp av att en kompis ringde och undra om jag ville hänga med på husvisning och det var klart jag ville! Och fy fan vilket nice hus! Jag hoppas hoppas hoppas!!! att dom får det! Då kommer hon iof aldrig bli av med mig för jag kommer bosätta mig där:P Huset/gården har typ allt inkl bastu! suck...
Fan tänk om jag haft dom där miljonerna jag prata om igår! Jag hade lätt köpt kåken fast jag är singel. Nemas problemas! Så jävla fint hus och utsikten!! Jag har inga ord! Nu får jag hålla alla mina tummar att "pip" får köpa stället så jag iaf får hälsa på ibland;)!
Himmelriket!



Sen var jag iaf ute och red Haja med Jasmine och Kåre, det var riktigt härligt väder! Haja var trevlig, lite skvättig och fjantig i början men sen var hon supermodig, lilltjejen, hon är ju bara 3. Hon gör definitivt inte skäl för sitt namn: Highway to hell:P 

På eftermiddagen drog jag till syster där jag skulle vara barnvakt, lagade mat och kladdkaka till efterrätt, oj så huslig man kan va. Sen tvingade jag barnen att kolla på Bring it on, all or nothing;) Moahaha! Mamma kom oxå dit. Längesen vi sågs♥


Hämtade syrran med man, körde deras bil, nice!! Skön att köra, tyst, bekväm och värsta stereon;) Poppade Apologize och sjöng (skrålade) med:P

Nu sitter jag framför en rolig chickflick film, ska koka lite te och kolla klart på den sen försöka sova vilket inte är så lätt när jag febrilt håller på att göra en dans till cheeren, har 1000 ideér! Kan inte bestämma mig! Skulle kunna göra en dans som är en timme lång för det är så mycket jag vill ha med, hehe!

Ma höres!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh men vilken tur att jag lyckades beskriva rätt, är så dålig på de haha! Då vill ju jag träffa dig nu för att få veta :D:D

2009-10-11 @ 12:05:09
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0