Uppe med tuppen.

Halloj!
Tänkte sova i morse men när Fatima klev upp och började prassla med nån påse så studsa ju Zorba upp och då var jag tvungen att gå upp så hon inte skulle hinna skita ner hallen igen:S Så då följde vi med Fatima ner tillstallet och släppte ut lite hästar och fixade lite. Sen blidde det en promenad med min nya granne Maria, hon var precis på väg ut med sin hund så då hängde jag och Zorba på, skönt väder ute. Kallt men soligt. Superfin utsikt över fjällen! Men som vanligt så blir aldrig bilderna lika bra som det ser ut i verkligheten...
Fjällen och den röda busskuren:




Fokus på rundbalen:

Fokus längre bort:

Fölrumpa hihi:

Så mysigt i stallet på morgonen...

Nu msnar jag med Sonja i Australien. SÅÅÅ kul att äntligen få prata med henne!!! Var alldeles för längesen sist!! <3
Ps. Leve webcam:P

Kommentarer
Postat av: Sonja

HAH! Hittade kommentar-funktionen...stolt over mej sjalv!:) Kram pa dej Jenzan XXX

2009-10-03 @ 13:19:00
Postat av: Jenny

Yeeeiiii!!!

Go Sonja! :D

2009-10-03 @ 13:30:55
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0