:D

Va kul det var på horseballen! (läs horsebålen inte ballen) hahaha.
Kåre skötte sig hur bra som helst, trots att han vad jag vet aldrig varit i ett ridhus. Vi gjorde massa nya saker, jag hängde på sidorna och stod upp och flaxade och vred och vände på mig, vi kastade boll mellan varandra och han brydde sig inte fast han fick en boll i huvvet:P Han fattade galopp rätt bra och travade lungt och sansat=) Helt cool var både Acke och Kåre. Superkul!
Travare är (oftast, det finns undantag, som tex Yngve, som jag flög av igår, haha) så himla härliga, dom bara är. Till skillnad från många ridhästar som är helt kockobäng. När vi gick ut från ridhuset så var det några som hoppade på ridplanen och det var såna typexempel på ridhästar.. Dom bockade och studsade omkring.. Och ryttarna tyckte säkert dom va coola som kunde sitta på en sån "svår" häst.. Suck..
Nu lät jag väldigt negativ mot halvblod, men det är jag egentligen inte=)

Tog dom här bilderna i våras på Tanne när dom hade öppet hus och visade en horseballmatch.




Näe nu ska jag glo på tv.
Ps. Har sovmorgon i morgon:D Ska va i laggårn mellan 11-14. Soft dag!

Sen kl 19 blir det föräldramöte med juniorföräldrarna=) Hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0