Deeptalk.

Blev så less på allt skit så jag var tvungen att komma ut och umgås med nån, denna nån blev Nina=) Det var riktigt trevligt och mysigt. Vi åt lite glass och drack te och babblade om allt möjligt. Nice. Allt kändes genast lite bättre. Lånade en film som jag ska se oxå men det blir väl i morgon kanske eller i helgen..
Nu glor jag på Two and a halv men, alltid så kul! Hade velat sett How I met your mother oxå, sjukt kul.

Ska göra en lista över morgondagens att göra:..
* Ringa IdiotCSN
* Skriva hatbrev till A-kassan
* Gå till skolan
* Träna
* Ev rida
Thats it for tomorrow. Man kan inte göra allt på en gång.. Eller kan lägga till några fler som kan få vara för framöver..
* Skriva anestesiarbete...
* Ta igen det jag missat av skolan när jag vart sjuk. SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0