Igår.

Fatima och Olle kom med pizza!! :D Vi käka och spela spel, haha.


Sen drog vi till stan och gick en sväng på Olearys.. Blir mest bara förbannad på alla fulla idioter men kul och dansa lite.. Dom spela M.I.A- Paperplane på slutet. Me like!


Hade en ny egenhändigt ihopsatt frilla...

Såg ut så här om nån skulle va intresserad:

Skönt linne och världens skönaste baggyjeans och mitt favvo Tigerskärp.

Idag har jag inte gjort nåt på hela dagen.. På kvällen skulle jag hänga med Fatima på horseball (jag är hästlös igen) men eftersom det blev punka sist vi va iväg och inget av dom däcken hon hade passade så blidde det inget.. Så vi tog och red runt Önsjön istället, jag red Lasse. Sen tog jag mig en dressyrsväng på åkern med Kåre. Han var riktigt duktig, gillar den hästen. Men fick höra att han förmodligen ska säljas.. Skit oxå, bara för att jag fastnat lite för honom efter alla våra äventyr.. Hade en liten tanke (väldigt mycket fantasi) att nån kunde väl ge mig honom i stället men han skulle nog säljas för en sisådär 100 000kr. Attans:S
Jaja. Nu ska jag ta och kissa kvällen med dogsen sen sova, för i morgon är det skola..

Morgondagens (el veckans?) lista:
* Ringa idiotcsn
* Skicka hatbrev till akassan
* Rida Lasse
* Städa övervåningen


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag var på o'learys till 11.30, kom ni efter det?

Det var alldeles för mycket folk på plaza iaf, kunde inte ens röra mig. :S



Jag var intresserad av att se hur du såg ut och du var snygg(eller är troligtvis fortfarande :P)

2009-09-21 @ 19:52:36
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0