..........Panik..

Har varit ute och ridit med Fatima idag. Red Titan, en hingst som stått i 3 månader:S Var lite nervös.. Först och främst är jag inte överförtjust i hingstar och när man dessutom ska hoppa upp på en som vilat i 3 månader.. Lite läskigt var det men det gick bra. Jäklar vilken nacke han hade! Han ser dessutom nästan mer ut som ett halvblod än en travare.. Maffig typ. Trevligt var det iaf att komma ut i solskenet. Har inte ridit sen förra söndan pga att jag inte orkat när jag vart sjuk... Men nu drar jag igång igen. Förhoppningsvis kan jag börja gymma snart oxå och gå på pass. Men än så länge så gör det ont i bihålorna när jag försöker springa:(

Väntar på besked från Csn, jag hoppas verkligen att jag får pengar av dom annars blir det till att skita i skolan och ta ett jobb i stället...
Skulle kanske egentligen vilja jobba.. Eller.. Jag vet faktiskt inte vad jag vill. Eller egentligen vet jag- Åka till Australien och träffa Ninni. Karin och Sonja och Pernilla=) och ta jobbet som trailguide. Fan i helvetes jävla skit att man inte har pengar!
Jag kan inte missa en sån här chans. Jag får ont i magen av att tänka på det! I need money now!!!
Tänk att få bo, leva och jobba med dessa begåvade människor. Dom är superduktiga och dessutom jättetrevliga!!
www.horsesandhorsemen.com Sam & Sascha Watson:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0