Förbannade sjuka...

Har legat och sovit hela dagen, hostat mest hela natten, som en tok, ännu mer än jag gjort förut. Fattar inte att det aldrig ger sig! Var på föräldramöte en timme men det är det enda jag gjort idag.. Näe jag har inga ungar men vi hade möte för cheerleadingjuniorerna och deras föräldrar=) Nu har jag huvudvärk, snoren bara rinner och ont gör det i bihålorna.. Det svänger fort här, kände mig hyfsad igår men nu känns det tamefan värre än det gjort på länge. Har aldrig varit med om nå liknande. Man brukar känna lite innan det händer men inte denna gång. Först när det bröt ut för 2 veckor sen hände det på ett par timmar. Var på cheerträning och mot slutet börja jag känna mig klen, 2 timmar senare, tvärsjuk.. :S Så har det vart hela tiden, tvärhostig från en timme till en annan. Pangtäppt i näsan helt plötsligt, "helt frisk" en halv dag och så pang så känns det för jävligt igen. Så skumt!
Ska egentligen till laggårn 05.30 i morgon men som det känns nu så blir det sängen för hela slanten. Har fått hostmedicin av mamma så förhoppningsvis kan jag sova hela natten... 
Vi har ju fullt upp i helgen med cheer så jag måste bli frisk snart! Och så missar jag ju massa på skolan:S Skit!

Näe, nu ska jag ta en alvedon och hostmedicin och dricka te och proppa i mig allt som går för att bli frisk!

Ps. Min vän Talitha i Australien ska gifta sig i December. Jag är avundsjuk..  Grattis T!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0