Hmm.

Jag satt uppe alldeles för länge i natt.. Skrev på anestesiarbetet iof så det var ju bra men det resulterade i att jag var totalt väck i dag och sov way to long.. Ingen bra idé att sova 3 timmar och sen vara uppe nästan 24 timmar efter det..
Var ut och red Kåre på eftermiddan, Baileyz fick hänga på och kuta av sig lite. Fatima och Acke var oxå med.
Var in till gymmet en sväng oxå men hann inte va så länge för jag skulle va chaffis men lite hann jag iaf. Trist att träna själv bara:(
Nu är det Two and a half men=)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Haha det är lugnt, klippte ut mig i photoshop :D

2009-09-24 @ 00:55:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0