Melody Gardot & Mona Lisas leende.

I min ensamhet och utråkad som jag är ikväll så zappade jag runt och fastnade på 1:an på ett program som heter Skavlan, där intervjuades Anna Anka, Jay Z och Melody Gardot. Henrik Schyffert var oxå med o 2 andra. Anna var riktigt rolig likaså Henrik o Jay Z. Melody hade jag aldrig hört nåt om förut men hon hade en sorglig historia bakom sig, när hon var 19 år blev hon påkörd av en bil, tappade minnet, talet och bröt en massa ben i kroppen och nu har hon tagit sig tillbaka och skriver texter och sjunger. Hon sjunger visserligen jazz vilket inte är min favorit direkt men den låten hon sjung ikväll var riktigt fin!
Baby I´m a fool:

Den officiella videon gick inte att lägga in här..

Hoppsan! Nu börjar MonaLisa leende på 1an! Den har jag velat sett. Vilken timing. Inte ofta man kollar på 1an ju.

Åker ev inåt stan sen efter filmen, har inte bestämt mig än, men förmodligen blir det inte av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0