Noooooooooo!!!!

Inte igen!! Jag svalde precis! (en klunk te alltså) och det gjorde ont! Jag kan inte bli sjuk igen när jag inte ens hunnit bli frisk! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?!
Näe men allvarligt, det här är helt sanslöst. Hur länge kan man va sjuk egentligen? Jag trodde jag började bli bättre, har ju bara varit lite slemmig i halsen och lite snorig nu sista veckan... Så skumt, måste nog ringa läkarn iaf..

Det gick iaf bra på agilitybanan förutom att Baileyz börjar inse att han är man igen.. Dags för en ny spruta eller snipp snipp som lilla grisen råka ut för idag.. Vi får se, men det är ju ingen ide´att ha en liten stackars konstant kåtbock i huset. Varken kul för honom själv, med alla hormoner och dofter som han blir halft sinnesförvirrad av. O inte för mig heller, går ju inte att träna, man får ju ingen kontakt med han när nosen är konstant nere i backen..
Men idag gick det iaf bra=)


Vi tränade mest på slalom:

Det var inte det lättaste att ta kort samtidigt som vi skulle träna=) Det är bättre när Felicia är med och kan ta kort men hon var busy idag. Fast hon körde förbi och tutade, haha:D

Näe nu ska jag nog prova gå och lägga mig innan jag somnar stående...
Adios!
//Jenzan o Baileyz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0