One last thing..

Ska sluta kvällsfika.. Jäkligt svårt måste jag medge, det är ju så mysigt att kura ihop framför nån rolig komedi och fika lite innan man ska sova. Kanske man kan flytta fikat till inte så sent? Skulle det funka?
Nån mer där ute i världen som är beroende av kvällsfika? Jag skyller på att jag aldrig kvällsfikade när jag var liten och måste ta igen det nu:P
Men ju äldre man blir dessto lättare fastnar det där kvällsfikat någonstans på kroppen där man inte vill ha det..
Så jag ska försöka att sluta eller dra ner på eller flytta fikat:P
Ikväll blidde det en sån här liten macka, en nyupptäckt goding faktiskt.
Hårdbröd med ost och saltgurka. O ett glas vatten..

Kan det va min sista kvällsmacka? Förmodligen inte men jag ska iaf anstränga mig för att bli lite nyttigare. Kan ju snart äntligen börja träna ordentligt igen! Från och med måndag ska jag köra på igen tänkte jag.
Näe nu jävlar ska datorn stängas!
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0