Pomdrill.

Idag har vi börjat på med pomdrill på cheeren. Riktig skoj att göra nåt nytt=) Både jag o Anna kände att vi tragglat på länge nog med det gamla. Vi vill ju inte att folk ska tröttna!
Klättrarna knackade på men tordes knappt komma in när vi höll på:P (dom tränar efter oss) Sen sa dom att dom blev nästan lite blyga. O så hörde jag en av dom säga till den andra- Kolla vår fanclub. Haha! Dom är rätt roliga dom där.
Några bilder:


Jag norpade Annas mössa:P

Har haft några dagar då jag inte alls kännt mig sugen på cheer, har nästan velat lagt av.. Men nu känns det bättre igen=) Kollade igenom lite bilder och filmer och blev inspirerad och glad=)
Liten toss:


Gillar ljuset i dessa bilder:

Jag tycker ljuset är såå coolt i denna bild!:

Provade lite nya stuff, många människor i bild:P

Kuligt filmklipp:D



Det var nog allt för ikväll. Ska sova nu så jag orkar sitta och lyssna på norska hela dagen i morgon..





Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så sjukt bra rörelser för att få folk att spänna! Inte bara armarna utan HELA kroppen! :)

2009-09-25 @ 10:29:59
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0