Worst day ever!!!!!!!!!!!

Har haft en helt värdelös dag. Försov mig till halv 3 Ja just!! Halv jävla tre. Hur i helvete är det möjligt!?!?!?!
Sen hade jag fått brev av csn, "vi behöver mer uppgifter från dig". Satans idioter!!!!! Jah fullkommligt HATAR PAPPER!!!!!!! Så jävla less på alla dessa papper och regler man ska kunna för att klara sig i detta land. Så SJUKT LESS!!!!!!!!!!!!!! A kassan och csn är tamefan värst av alla!!!!!!!! Sen lacka jag ur på Tobbe, eller rättare sagt han var droppen som fick mig att rinna över sp jag skrek rätt ut och svor och dänkte tioll datorn och slog och sparka till garderobsfanskapet. Så jävla förbannad och less så jag skulle kunna slå ihjäl nån eller nåt.. Tur inte volvon var i närheten...
Jaja, är ganska lugn för tillfället. Är det nån mer än jag som känner för att slå sönder hela lägenheten när man blir arg?


Har surfat runt lite och hittade en cool katt. Jag som inte ens egentligen tycker om katter såg en katt som jag skulle kunna tänka mig att ha bara för att den va så frän.

Det finns nån mer sort oxå, nån som gillar att simma o mer beter sig som en hund än en katt, kommer inte ihåg vad rasen heter...

Näe nu ska jag försöka hitta nån att umgås med.. Behöver det.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill också förstöra allt och slå människor när jag blir riktigt arg! Har kastat min förra mobil i golvet x-antal gånger när jag försökte kasta den på Whiskas...Jag träffade aldrig, men det var ungefär samma där, mådde skit, hon skrek sitt fruktansvärda sugen-skrik(som hon gjorde 20 timmar per dygn ungefär). Hade jag träffat henne hade jag däremot ångrat mig tills jag dog.

Men att förstöra saker tänker jag inte ursäkta för det är bara saker!



Jag väntar på nya papper från csn nu, men även när jag skickat iväg dom är det inte säkert att dom sänker det jag ska betala in. :/

2009-09-16 @ 21:06:29
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Anna

Vad är det för uppgifter dom behöver? Skriv ut papper på A L L T du har och skicka in det. bättre att skicka för mkt än för lite för annars får man göra om.. dom är ju aldrig nöjd....

2009-09-16 @ 22:17:37
URL: http://mongoanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0