Fotomodell, min nya karriär?

Hahaha!!!
Nice bone structure though;)

Kanske inte. Men idag har man minsann blivit fotad;) Hehe oj vad många bilder det blev och närbilder, huuu! Rätt som det var hade man en kamera i fejset;)
Stan Idag ska göra ett repotage om laget så vi hade en fotograf där som klättrade omkring i ribbstolarna och fotade;) och i morgon blir det intervju. KUL! Tidningen kommer ut i slutet på månaden=)

Efter träningen som mest bestod av en massa elevators och cradles med Annapanna (:P) för fotografen så var vi (jag och Fatima) till Paus och hängde med Marina mfl, mysigt. Dock hade jag ont i huvudet hela tiden=mindre mysigt.

I morgon ska jag förutom på intervju för tidningen även på en arbetsintervju. Ojoj vad jag ska jobba och tjäna storkovan sen!

På kvällen ska jag på middag hos brorsan, nice!

Nu ska jag hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0