Hyvä aamu!

On kaunis sää ulkona. Dock liite kallt, -5.6grader. Hoppas det blir varmare sen idag, vill inte skrapa rutorna när jag ska åka på skolan.

Höll på att bli galen inatt, somnade aldrig. En massa danssteg för runt i huvudet och olika bygg-grupper, musik, och hopp! Men tillslut somnade jag men vettetusan när, kollade på klockan sista gången 3.30...

Nu ska jag med Felicia till stallet en sväng sen ska jag till "mitt" stall och mocka lite. Sen blir det frukost och promenad med hundarna eller promenad sen frukost kanske=)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D Fin blogg :)

har du varit inne på min?

Gillade du den?

Om du nu gjorde det så kanske du vill följa den via bloglovin? :)



Kram!

2010-04-20 @ 07:03:38
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0