Promis/jogg.

Jävla äckliga myror som springer omkring på mitt bord!!!

Har nyss varit ute på en 1.5h promenad/joggingtur med hundarna. Jag sprang inte så långt men det kändes som om jag kunde ha gjort det, tror kondisen är lite bättre än vad jag tror.
Vi gick en sväng i skogen oxå och rätt som det var hoppade det upp ett rådjur typ 2 meter ifrån oss. Studsade bortåt och Baileyz bara stod och såg ut som ett fån, Zorba började vädra och ville efter.

Jag la ett litet spår oxå för att kolla om takterna sitter i och det gjorde dom=) Duktiga hundar. Bara det att när jag gick spåret med den ena så satt den andre fastknuten i ett träd och gormade vilket gjorde att grannen kom med bilen och undrade om det var nån hund som fastnat:S Hehe.

Nu har jag fixat allt inför träningen (nästan) så nu blir det ev en powernap då jag faktiskt inte sovit i natt:P

Efter det bär det iväg på cheerstuff.

Ca: 500Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0