Sjukt sugen på att träna!

Hittade en skön låt så här på nattkvisten men den gick inte att lägga in här så jag länkar.

Varför blir jag alltid sugen på att träna den här tiden på dygnet!?!? Nog för att jag iof kan ge mig ut nu men jag är mörkrädd:S Och det finns inga gatlysen här, eller ja det finns men inte särskilt lång bit...
Mitt supergym (som dessutom sponsrar mitt cheerlag;) thanks 2 me *mallig*:P) har iof öppet dygnet runt.. Men hur kul är det att sätta sig i bilen kl 1 en onsdagsnatt för att åka över 1 mil (ggr2) för att gymma. Det är svindyrt med bensin...

Jag får helt enkelt behålla träningssuget till i morgon bitti.
Good luck!!!

Ska slå igång denna i morgon så kanske man kommer igång=)


Eller den här, den fanns i min lilla mp3 när jag var ute och sprang eller när jag gick till gymmet i Finland.
Fan jag kommer inte ihåg vad den heter och mp3n e död. DAMN!!!
Haha jag kom på den iaf! Here it is!! (Nu kan man tycka att jag borde ta bort den raden där det står att jag inte minns men näe det känner jag inte för. Blir roligare på detta vis:P)
"sugar baby"
(När jag tänker efter så kanske det inte ens va denna jag tänkte på:S men den e iaf me på mp3n)


Får väl poppa den här då, den e skön. Fast det är ett jäkla tjatande på att: "Its getting late but I dont mind"..


Run Forest run!!!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Michaela

man kan alltid träna hemma :D

2010-04-22 @ 10:23:51
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0