Underbar dag...

Vaknade med hör och häpna: halsont och nackspärr! Eller kan man kalla det ryggradsspärr, för om jag tittar neråt (vinklar huvudet neråt) så tar det som stopp i ryggraden:S

Ringde och sjukanmälde mig, kändes inte allt för upphetsande att sitta och prata i telefon i fyra timmar med denna hals. Stackars kunder. Hej mitt namn är Jenny VÄS VÄS! Host. krax.

Nu blir det frukost, en välbehövlig dusch (kankse värmen bättrar på nacken) och sen en lugn promenad i solskenet med Baileyz. Så länge jag inte vrider och vänder på mig går det ju bra=) Ganska bra iaf:P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejhej! Vi var tyvärr aldrig med eftersom vi inte hann sätta ihop ett program och beställa skor mm till starten. Men nästa år kommer vi att ställa upp! Vilket lag går du i? =)

2010-04-12 @ 11:54:39
URL: http://sgkjaktfalkenscheerleaders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0