Middagen hos brorsan.

Jag hade det riktigt trevligt hos brorsan och fick jättegod mat. Mozzarella, tomat och basilika på vitlöksbröd till förrätt. Hemmagjorda köttbiffar med pasta till varmrätt, mums!!! Lite vin slank oxå ner och en bit kladdkaka;)
Jag och min brorsdotter:

Hon lånade kameran=)
Blev mest bilder på tv:n, haha. Men hon fick med oss alla tre oxå=)

Jag och brorsan, hihi:


Rätt "lustiga sammanträffanden" (el va man ska kalla d) under kvällen dock. Först när jag kom fram till huset så är det samma hus som min pojkvän körde in i för 9 år sen. RIP♥
Sen har en av mina barndomsvänner Anna flyttat in i samma hus och min soffa jag har är köpt från samma hus. Lite creepy!

Jag var iaf ner till Anna en sväng och sen hängde hon med till brorsan, trevligt! Sen kom brorsans gamla kompis Jens som ja inte träffat på jag vet inte hur många år. Skoj!
Brorsan och Anna.                    Brorsan, jag och Jens.


Fick skjuts av Jens in till stan sen där jag mötte upp Marina och e hennes kompis på Paus. Satt där till dom stängde kl 1 sen fick jag skjuts av Pernilla hem. Mkt trevlig kväll!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0