♥Tasmania 2004♥

Eftersom jag längtar tillbaka till Australien jämt så tog jag mig en titt i mina fotoalbum. Hade ju ingen digitalkamera på den tiden så jag har alldeles för få bilder därifrån tyvärr:( Men jag tog kort på några av korten och nu ska dom upp här på bloggen. En del bilder speglas det lite väl mkt i..
Melbourne från planet:

Mitt hus:

Där nånstans på berget står mitt hus:

Fin utsikt från min promenadrunda:

Welcome to Golden Valley;)

Cynthias hund Tigga, sötast!!!


Lärde känna Matt och Carrie. Dom hade en massa hästar. Det var en man som hade galopphästar som dog och ingen tog hand om hästarna så tiden gick och dom förökade sig och fölen som föddes var helt ohanterade och växte upp. Dom hästarna fick Matt och Carrie köpa och skulle tämja och sälja vidare.
Cynthia skulle hålla en wildhorse course på M&C´s gård. Jag stannade där och fick testa rida en av Matt´s egna polohästar och även hjälpa till att rida in en av dom vilda. Jag flög av 2 ggr:P
Här är rackaren som kastade av mig:

Jag och Carrie var på ett Zoo. Jag och en wombat:

The Tasmanian Devil=)

Carrie och en känguru:

Jag och kängurur:



Mina grannar "Humle" och "Dumle", som brukade springa omkring på taket på nätterna och skrämmas=) Och jag verkar hovar=)


For till Perth 2 veckor.
Margret River:

Solnedgång:

Min favvohäst Jellybean=)


Hemma i Golden Valley var detta min häst, araben Rosie♥


På beachen:

Min fina vän Jen och hennes arab Zamir. På utställning.


Hade flera bilder, från Sydney och lite sånt men det får komma upp senare. Har ju redan lagt upp femtioelva bilder! Puh! Nu är jag tokhungrig, ska se vad det finns för spännande att äta=)
Bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0