"Vissel vissel"

Hörde denna första gången på gymmet, värsta pepplåten! Fast det var såklart en remix som var bättre.
Hörde den idag på jobbet och kom på att jag måste slänga upp den här.
Starstrukk:P


Nu ska jag gå och lägga mig, har så jävla ont i halsen. Fast innan man får sova så ska dogsen gå ut.

Ps. Funderar på om jag ska börja skriva spydiga provocerande inlägg, kanske börja tracka ner på vissa människor och hur dom ser ut och beter sig. Verkar va så man får en "stor" blogg.
NÄRÅ!!! Så jävla töntigt och omoget så hälften vore nog! Kankse skulle passa om man va 10 år yngre och inte visste bättre??... Näe, inte ens då!

Näe jag skriver i min lilla svart/lila blogg för att det är lite kul och för att jag har så himla mycket viktigt som jag gör som jag vill berätta för er. ;)
Kanske mest för att mina gamla friends från K ska ha koll på mig så dom inte glömmer bort mig:)
Puss på er!
Reunion i sommar♥

NU: Gå och lägg dig!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bang on! det är precis därför du ska skriva i din blogg, så attvi K-are kan ha koll vad som händer vår vår allra bästa jenzan och ofta få ett gott skratt!! Kram

2010-04-16 @ 23:27:27
Postat av: Sonja

Vi skulle aldrig glomma dej jenzan!! XX

2010-04-17 @ 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0