Dance dance dance:D

Haft en toppendag på Golds i Sundsvall, har varit på ett Zumba/latinodanspass, hur jävla kul som helst! Var på en föreläsning med Jari Ketola oxå, grym snubbe! Sen blidde det lunch! Efter det så var jag på ett pass om att hitta balans och stabilitet m.m i kroppen, oxå med Jari.
Sen var jag på ett danspass som hette typ booty bombastic, kan nog ha träningsvärk i rumpan men framförallt i låren i morgon, men det var oxå skitkul! Sista passet jag var på var step, jag blev förbannad på slutet när jag inte hängde med och sket i dom sista 10 min. Vilket iof gjorde att jag hade hela duschen för mig själv och kunde stå länge, länge! :D Efter all träning fick vi en lättare buffé och sen hoppade vi på bussen och drog hemåt, roliga människor! Men what happend on the bus stays on the bus, haha!
Instruktörerna var toppen speciellt danskillen Oscar! Awesome! Jag blev lite förälskad i hans energi och glädje och fan vad grym människan var på att dansa!!!

Sjukt taggad för träning nu iaf! Fast just precis nu ska jag hugga in på lite yoghurt, kolla film och sen däcka i sängen! Tagga för lydnadsprov i morgon=)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0