På toppenhumör!

Tänk vad ett litet sms kan göra=)
Egentligen är det konstigt vad andra människor påverkar en. Som häromdagen när det var en som kläckte ur sig en ganska spydig kommentar, det gjorde att jag var ledsen resten av den dagen. Sen idag fick jag ett sms som helt klart gjorde min dag!!! :D All irritation och stress och helvete jag haft bara försvann med smset=) Helt plötsligt kändes det som någon uppskattade allt jag gjorde vilket gjorde att det nästan är värt all skit.
Tack för det! Du vet vem du e;)

Nu ska jag häfta ihop 90st papper och lägga i 30st kuvert och sen klistra fast 30st frimärken, skriva 30st adresser och sen posta 30st brev.

Sen bara njuta av solskenet och att jag är ledig ända tills kl 15 i morgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0