Emo.

L.E.S.S LESS!
Idag har varit en riktigt jävla skitdag! Ibland hatar jag att vara ledig! Jag fixar det inte.
Just för tillfället känns allt bara jävligt deprimerande. Längesen jag kände så men idag så gör jag det och jag hatar det! Jag vet dessutom varför det känns så och ändå gör jag inget åt det, det stör mig mest! Eller vissa saker kan jag inte göra något åt men jag kan göra så att jag inte tänker på dom sakerna. Men näe...

Önskar att jag var på andra sidan jorden nu, på en strand, i solen utan några som helst bekymmer.

Nu ska jag antingen gå till stan eller så ta bilen dit och gymma och sen gå 15 varv med hundarna på Frösön. Skulle gått på boxpasset nu 19.30 ist och fått ut mina aggressioner!
Ska leta reda på en Ipren oxå för huvudet håller på att ramla av...

Om nån nu får för sig att ringa mig ikväll, så gör det inte!

Skulle vilja svära en lång jävla ramsa men jag har lovat att sluta med sånt så istället kommer min arga gubbe här och detta:
ASWIELUFHSAÖKDJFBGDKSÖJFBGBASND RBFHJSDVÖDJKFNJSABG BDSJÖKFJHVGKJKDJ!!!!!!!!!!!KSDJFVDSFKJVHAÖDSUJRFGÖDZJBÖKFJBAÄOSDRUI!!!!!!!

Ska gå ut i garaget och dänga upp min boxingbag ordentligt oxå så känns det kanske lite bättre sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0