Inte som alla andra.

Nu blir det frukost på jobbet, är skithungrig! Försov mig i morse så jag hann bara kasta mig ur sängen, hoppa i kläderna, ge hundarna mat och hiva ut dom i hundgården. (I 19 minus, känns kul, not!)
Jag var så trött när jag vakna och det blev ju inte bättre av att jag chockvakna och insåg att jag börjar om 30 min, så när jag hoppa ur sängen så blev jag så yr så jag raggla iväg några steg :S

Ikväll ska jag lägga mig i tid, nog för att jag är ledig i morgon så jag behöver inte lägga mig tidigt (vilket är mitt problem i denna icke-rutinen jag har i mitt liv) men jag ska iaf sova mer än några timmar som jag gjort senaste nätterna.
La mig 3.30 i förrgår natt, klev upp 6.30 sen la jag mig 2 i natt och klev upp 7... Fel att någon gång komma in i nån slags normal rutin där man går och lägger sig i princip samma tid varje kväll och kliver upp samma tid nästa dag. Men näe, det finns lixom inte i min värld...
Antingen sover jag typ ingenting på nätterna (och då skulle man ju iof kunna sova lite på dagen men har jag klivit upp så är jag uppe, vill inte sova sen och brukar inte va trött heller, förutom på fm då men man kan ju inte sova på jobbet och när jag sen kommer hem är jag pigg och har oftast träning så kl blir mitt i natten igen innan jag hittar till sängen) eller så sover jag hela tiden och då menar jag hela tiden, kan lätt sova till 15-16 på dagen. Hur det nu är möjligt. Men jag gillar det inte.

Önskelista till julafton:
En rutin till mitt liv (och en ny bil) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0