Längtar till värmen.

Sitter på jobbet, det är riktigt lugnt (annars skulle jag inte sitta här).
Jag är hungrig, ska snart råda bot på det med lite lunch. Men hostan vill inte tämjas, fy tusan vad jag hostar. Det går bra ibland men rätt som det är börjar det tok-klia och jag får världens hostattack. Hostar till jag nästan kräks. Sen rinner näsan och huvudet börjar göra ont. Jag som varit så glad att jag klarat mig sen min megaförkylning i slutet på oktober. Men nu gick det inte längre, vad sitter det i??
Kanske borde testa en månad att sova och äta regelbundet, äta bättre mat, mera frukt och grönsaker, gå ut på regelbundna tider med hundarna, komma in i den där rutinen jag snacka om häromdagen... Ta tag i saker på en gång och sköta saker ordentligt, kanske man skulle hålla sig frisk då?

Skulle mer än gärna ligga på en varm och solig strand nu med en liten paraplydrink i handen och solbrillorna på. Gud va skönt det hade varit! Någon frivillig som betalar och hänger med? :P
Tror min hals skulle gilla värmen.


Näe nu: MAT!

Ps. Det är -25 grader ute. Fast solen e på G så det blir nog en skitfin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0