Pirates of the Caribbean.

Fick smarrig middag och kikade på Pirates of the Caribbean, The Curse of the Black Pearl igår. Deppan är riktigt hunkig som pirat, dreggel! Riktigt rolig oxå.
Ja jag vet, det var 100 år sen den kom ut men jag har som aldrig velat sett den, men nu måste jag se dom andra 2 oxå.
Hunken.

Jag såg ju inte Sagan om ringen triologin heller förns typ förra året, har aldrig varit intresserad. 
Men nu har jag sett alla tre och dom var ju faktiskt oxå bra, trots alla fejkade figurer. Det är det som gjort att jag inte velat sett dom, gillar inte såna overkliga filmer...
Kom ihåg när dom släpptes i slutet på december och varje år så var Therese och kollade på premiären, helt kär i dom filmerna:P

Jaja, mera film till folket! Det är kul med film och bio:)

Jag ska strax kika på Hellcats, har inte lyckats sett det 11:e avsnittet än. Måste bara kolla klart på NCIS och hämta mer te för nu har jag ont i halsen igen:( FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0