This is my boyfriend naked.

Jag var in till stan och träffade Vintertramparn, berättar senare ikväll vad jag beslutade mig för.

Efter det så for jag ut till Frösön, för där var nästan hela familjen Ekwärn, utom pappa Bosse. Var kul att träffa dom alla, var längesen jag träffade Therese (förutom på affären då :P) men ännu längre sen jag träffade Madde. Hon gick från blondin till brunett idag, klokt val tycker jag;)
Åh det är så fint ute på ön, i deras hus! Det har förändrats sen jag praktiskt taget bodde där med Therese när jag var liten och det blir bara finare, häftigare och större för varje år. Jag tänker köpa det! Fast jag tvivlar på att Bosse och Marie tänker flytta:P
Fick lite flashbacks från när jag var liten iaf.
Kom ihåg när jag och mamma hade flyttat till Karlstad och så var vi hemma över julen, (el hade vi flyttat hem igen?) då gick jag och skulle hälsa på hos Therese, i dörren fick jag en tomtemask och en stor pälskappa av Bosse och så knackade jag på och skulle överraska Therese.
Hon öppnade, undrade vem det va och tittade nära in genom hålen för ögonen på masken och sa -Men det är ju Jenny! :D
Hihi, glömmer det aldrig!

(Saknar dig, vi hade så kul tillsammans. Jag känner en liten klump av sorg i hjärtat för att vi inte höll ihop:(
Men jag är glad att vi iaf ses ibland nu för tiden, även om det är Way to sällan!
Kram!
/Guldlock)

Jo just! Ang rubriken, haha! Jag har på tvn (som alltid, hatar när det är tyst) och i ett program så hörde jag en tjej som skulle presentera sin kille för någon och då sa hon: This is my boyfiend naked. Say what! tänkte jag!
Va tusan är han naken för, är dom galen!? Sen insåg jag att hon sa: This is my boyfriend Nathan, hehehe!!!

Näe nu ska jag åka in till stan och ha mina ASK, sen ska jag förbi Marina och sen ska jag ha cheer i två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0