Rumptjat.

Har precis tittat på avsnitt 10 av Kenza & Tyra Show, dom är så roliga! Det var ett himla snack om rumpor denna gången. Jag satt med ett flin när avsnittet var slut. Och sjukt träningssugen blev jag efter deras kampsportpass. Men jag har faktiskt träningsvärk, förmodligen efter alla benövningar på PT passet igår. Eller mina rondatförsök på cheeren:P

Idag har jag varit skittrött, jag och Anna hade 3 klasser med högstadieelever i cheer i morse sen var vi på stan och lunchade och redan då var jag toktrött. Kom hem typ vid 16 och skulle på skidskytten och ha lite barnpublikuppvärming med Golds men jag var så trött och fick huvudvärk så jag stannade hemma. Jag pratade såklart med dom och det var knappt några barn där iaf.
Men jag la mig iaf i soffan och Baileyz hoppade upp och la sig brevid, lite extra värme är alltid bra, Zorben kom oxå och la sig och sen låg vi där till 18.40 typ då jag var tvungen att plåga mig upp för att åka på cheerträningen, kom lite sent :S
Förlåt att jag är sen men jag försov mig. -VA!? Försov dig, kl sju på kvällen!? Hehe.

På träningen hann vi bara värma upp innan en av juiniorerna fick nåt läskigt anfall och hyperventilerade och krampade. Det slutade med att ambulansen kom och jag inte hann vara med nåt på träningen (förutom lite bygg på slutet, som bakpass dock, Im learning:)) och missade min och Bailarns sista agilityträning för terminen.
Lite ledsen i ögat är jag över agilityn för Bailarn var ju grym sist! Men det kändes snäppet viktigare att se till att mina cheerkids mår bra! ♥
Jag funderar på att smita till ridhuset och träna själv nån dag;) Nästa träning är ju inte förän i typ Februari:(

Det gick iaf bra på skolan och flera nya skrev upp sig och ville börja:)
Jag tränade oxå på handstående och jag stod säkert 1,5 sekund innan jag tippade över på tjockmattan, jag kommer bli awesome! ;)

Näe nu ska jag kissa hundar och däcka i sängen, är fortfarande toktrött, jag och hundarna ska nog bo hos Anna i helgen eftersom vi har läger med koreograferna som ska lära oss vår tävlingsrutin. Det börjar verkligen närma sig nu, jag blir nästan nervös när jag tänker på det! Wihoo! Tävla!!! Fränt! :D

Min klänning har kommit!!! :D Den är jättefin!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0