Skidskytte och cheerleading.

I fredags var jag på skidstadion och skulle ha lite barndans via Golds för att dom små barnen skulle hålla värmen under skidskytten men det var ju inga barn där (förmodligen för att dom håller sig hemma i -20 grader) så jag och Mari tittade på skyttet ist. Det funkade ju oxå :P
Birger avbildad i snön :)

Skyttebanan. Det heter säkert nåt coolare på skidspråk...

Straffrundan.


Vi hade så fullt upp så jag hann knappt ta några kort i helgen men några få blev det.
Vi tränar Swedish Falls.
 
Michaela glad :)

Fotografen och nu även reportern spelar in ljud till vårt repotage som kommer i LT på lördag och på webben veckan därpå:)


Näe nu ska jag dricka lite te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0