Zorba 6 år.

Idag är ingen vanlig dag för det är Zorbas födelsedag! ♥

Idag för 6 år sedan föddes världens sötaste Zorba! Jag kommer ihåg när jag och Felicia var och tittade på kullen. Jag hade ju redan Tarzan och hans mamma hade fått en till kull så jag och Felicia skulle bara åka och titta. Men det gick ju inte. Jag hittade lilla Zorba och sen var det kört.
När vi hämtade henne så började hon dreggla i bilen på väg hem som bara den och jag som inte visste bättre då funderade på om hon var sjuk. Sen kräktes hon typ 5 ggr innan vi var hemma, stackars liten var så åksjuk!
Som tur är har det gått över. Nu är hon resvan, har tom åkt finlandsfärja :D

Zorba är världens bästa tjej, hon har bara en negativ sida och det är att hon smiter om hon kommer lös. Smart tjej, hon vet att hon inte behöver lyssna om hon inte vill. Kan vara MKT irriterande. Hon har en förkärlek för pennor oxå ibland, dom dör om man lämnar dom framme :P
Försöker man lägga ut filtar, madrasser eller annat gosigt ute i hundkojan så massakrerar hon det oxå iof. Men annars e hon bäst! ♥
Zorba♥




Zorba & Tarzan.

Kommentarer
Postat av: Lowa

Grattis till värdens finaste Zorba!

2010-12-01 @ 08:29:12
URL: http://www.lowawallman.se/blog
Postat av: A-C

Fina Zorba och bästaste Tarzan:`) Va ja e blödi...

2010-12-03 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0