Aktiv vila;)

Det var riktigt kul att dansa, såklart=) Blidde lite fika oxå, nice. Dansade faktiskt nästan hela tiden jag var där. Sista dansen flydde jag dock ifrån för det var inte trevligt för fem öre, grabben kunde inte dansa.
Sen i kön när jag skulle plocka ut jackan var det en snubbe (som såg rätt bra ut) som började prata med mig, trevlig typ, tyckte att vi skulle snacka vidare utanför men när vi kom ut så var han borta, så kan det gå:P

I morgon hoppas jag på att det är fint väder, då ska jag åka långfärdsskridskor i Badhusparken och skidor med Zorba. Kanske rida oxå om jag hinner=)

Blev inget gym idag men promenad och dans=aktiv vila, good=)
Lilla jag;)

Teatime! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0