Anja Pärson är min nya idol!

Fy fan vilken jäkla tuff tjej! Helt sanslöst!
Kollade på OS igår när hon körde åt helsike i störtloppet och att hon kommer tillbaka dagen efter och vinner en jäkla bronsmedalj! Totalt blåslagen och med skitont. Fy fan vilken jäkla kämparanda!!! :D
Sen ÄVEN köra slalom. Helt galet!

Tillbaka till mig själv:P Har trots att jag snoozade och missade skidåkningen med hundarna och Felicia i morse (förlåt hundar) haft en riktig jäkla träningsdag:D
Sitter nu i soffan och känner mig superskönt trött i kroppen och middagen var skitgod och väldigt välförtjänt!

Idag var jag ute och red Tuffing (som nu är min favvohäst=))
Vi körde galoppträning i djupsnön, solsken och helt jävla underbart var det♥ Längtar till lördag då det är dags igen=)


Sen var det cheerträning 2 timmar, jag hade planerat en lite jobbigare träning idag och jag tror aldrig det varit så kul. Vi kämpade bra allihopa och alla var superglada och peppade! Vi gjorde ett nytt stunt, gick galant:D
Det var bara skitkul helt enkelt och jag är så stolt idag över att vara tränare och jag hoppas dom tycker jag gör ett bra jobb. Jag försöker iaf=) Vet att jag har lite olater, typ att passa tider, not my cup of tea:P
Bilderna utklippta ur film, kass kvalité...
Josefinas första elevator, vilken toppenbas hon är.

Saras avslutningspose efter bygget, me like;)


Efter cheerträningen släpa Michaela iväg mig på Body Pump, hahaha fy tusan vad dåligt det gick:P
Jag gjorde ju allt och tog i hyfsat bra (lätta vikter) men jag var ju helt slut i vissa muskler, biceps tex, det tränade jag igår plus allt byggande på cheeren och magen ska vi inte tala om, körde mage igår plus på cheeren så på slutet av pumpen när vi skulle stå i plankan... Det gick inte! Hehe jag kämpade verkligen men jag kunde fasen inte stå där och jag har inga problem annars och stå där.. Fan vad det sved!
Skrattretande skulle man kunna sammanfatta pumpen:P Men kul ändå=)

1668 (!) Kcal

Damn vad jag kommer sova gött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0