Body Balance.

Jag var in och tittade på juniorträningen. Dom är duktiga allihopa och modiga!
Sen var jag på ett Body Balance pass. Kände inte att det tog så mycket men det var första gången jag gick och det var lite svårt att se ibland vad instruktören gjorde. Nog för att man kan titta på dom andra men dom gör ju inte alltid rätt. Sen höll jag på att frysa ihjäl på avslappningen, hade glömt byxorna hemma :S så jag fick ta Saras shorts och det var svinkallt i lokalen!

Nu sitter jag och tittar på How I meet your mother, men bilden försvinner ju stup i kvarten så jag blir mest bara förbannad! Tur man kan titta på OS då iaf... Eller?
Kallt är det inne fortfarande så nu åker kupévärmaren fram och en massa te blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0