Ett snabbinlägg om träningen...

Har lyft 3150kg idag, ja inte samtidigt förståss:P

Var bara juniorer på träningen idag så dom fick en kort uppvärmning sen delade jag in dom strategiskt i 2 grupper och gav dom i uppgift att göra en dans med 2st 8:or, ett spread eagle och ett Go Tigers!
I början var det lite flamsigt men sen kom dom igång och var väldigt fokuserade och kreativa:D
Det blev 2 bra danser och det är kul att se vilka som tar över ledarrollen och styr upp.
Dom är så duktiga! Dom är värda ett Go Tigers! :D

Sen tränade jag mig själv:P Körde 45 min på crosstrainer och sen styrka: rygg, biceps, underarmar och mage.
Var in i spegelsalen och tränade cheerhopp oxå. Körde en massa spread eagles i sekvenser och övade på mitt tuckjump, kom upp rätt bra med benen=)

Kom hem tog en kissa kvällen promis med dogsen och sen hade jag gjort av med 1050 Kcal=)

Ps. Längtar till träningen i morgon, har big plans;)

Kommentarer
Postat av: Kulan

vad bra att dom fick göra danser, då får dom visa dom på söndag :)

2010-02-18 @ 12:54:43
URL: http://sarakuhl.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Shit va du är duktig! För att inte tala om Hurtig!

Mor fick kort av din mor för ett tag sen, va kul de är :)

Får se när jag drar till de jämtländska skogarna igen, då må vi ju ta en liten fika!

Kram på dej! Kajsa

2010-02-18 @ 17:58:51
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0