Han vann!

Tokbra film!
13 Juni 1935 vann James J. Braddock titeln som världsmästare i tungviktsboxning mot Max Baer.
Shit vad det var spännande, tänk om man varit där på riktigt då det hände!
Jimmys barnbarn Rosemarie spelar faktiskt en roll i filmen. Häftigt.



Lite mer vältränad än Braddock:P


Hjälp! Mkt fett på kroppen eller???


Men creeeeepy! :S


Groteskt! Jag förstår inte riktigt det här med bodybuilding. Dom ser sjukt groteska ut, den ena värre än den andra. Jag blir kräksjuk men samtidigt är det sjukt fascinerande att man kan få sin kropp att se ut så där.


Den här grabben gör mig seriöst riktigt kräksjuk!!!


Och med det säger jag godnatt! (snart) :P
Klockan är 03.30, jag är trött och hungrig. En varm kopp Oboy åker med upp till sovrummet.
Ska gymma i morgon, satsar på att bli nästa Ronnie Coleman, hahahaha!


NU godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0