Invigning.

Jag och min klasskompis Angelica var in till stan och kollade på invigning av Vinterparken, mötte upp Marina där oxå. Det var nån eldshow som vi missade och sen var det ljusshow över hela torget med musik. Det fanns även ett stort tält dit vi gick och satte oss och käkade. Åt panini med brie och prickig korv, mums. Träffade Tobbe, Lina och Patrik där, trevligt.
Sen var vi upp till Rådhuset där det oxå var värsta ljusshowen. Där träffade vi på Ida och Johannes som ska ha barn igen=)
Torget:

Sjöhästar och maneter.
Utan och med blixt.. Blir inte bra hur jag än gör. :S


Torget:

En groda (?) på gågatan:

Sen for jag och Angelica hem till mig och tog en titt på vårt arbete vi ska redovisa till veckan och jag kollade till hundarna. Det var lugnt.
Efter hon åkt och jag gjort mig klar att åka på dans så spyr Baileyz igen:( Stackars liten. Tycker även han har lite långsam KFT... Hm. Får se hur det går. Blir nog iaf en fasta och risdiet på grabben.
Sitter och velar över dansen, hade bestämt mig för att fara men det är inge kul när han spyr. Nog för att han klarar sig om jag åker men det är inte så kul att komma hem och städa intorkad spya (golvvärme). Nu hinner jag hiva ut han om han börjar hulka, och om inte så kan jag ju städa undan det på en gång...
Det här kom jag hem till igår, en Zorba som massakrerat skräp...


Det har tagit snart 3 (!) timmar att fixa detta inlägg för jag börja surfa runt på andra sidor medan jag väntade på att bilderna skulle laddas upp och så glömde jag bloggen:P

Hittade coola bilder på Linda Fodor där hon plåtats i Finland och på det stället har jag oxå varit=)



(Nu blev det iof bara en bild på Linda:P)
Måste slänga in en till från hennes tävling nu härom dagen, grym tjej!


Näe nu jävlar, många timmar senare: Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0