Massa musik;)

Hörde den här gamla godingen på radion när jag åkte hem från stan igår:
All Saints- Pure shores


Minns att jag tokdiggade denna för en sisådär 12 år sen, damn I´m old!
Under the bridge:


Och Aqua- Dr Jones, hehe!
Jag var lite småkär i han René:


Hahaha han har ju tom en egen låt René Dif:


Och för att inte tala om Vengaboys! Vilka minnen!
Solande på ett biltak med min pojkvän;) bla.
We´re going to Ibiza:


Boom boom boom boom (live haha):


We like to party:
Vilka moves! Tror jag ska sno några till cheeren;)


Kom på fler låtar men glömde bort dom lika fort.. Jaja dom dyker nog upp nångång;)
Nu blir det lite kloklippande och borstande av Zorba. Sen te och söndagsfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0