Måste sluta äta gosaker.

Idag var vi som varje onsdag på Golds Fyrvalla med cheerleadingen. Vi körde lite kondis/styrka och sen en nedrans massa hopp. Det gick helt okej, vi är sjukt tamjade faktiskt men sen ser hoppen ut lite hipp som happ=) Men kul var det. Anna var snäppet lik Hitler idag. CLEAN! (SMACK!) Ni som var där förstår:P

Efter det var det gymmet som gällde. Stod och pratade med Jasmine och Nadja medan dom väntade på skjuts så jag hann bli iskall och håren på armarna stod rakt upp! När jag sen började på crosstrainern frös jag änu mer för då blev det ju fartvind oxå :S
Men sen blev det varmt. Körde faktiskt bara 30min där och sen stretchade jag ett bra tag. Har ju satt upp som mål att klara spagat om en månad plus heelstretch(ojojoj). Vi får väl se hur det går med den saken men omöjligt kan det väl inte va, eller?
Provade även vad-den-nu-heter, maskinen som vibrerar och som man står på och kör benböj osv. Damn it vad den vibrerade!!!! Jag tror hjärnan höll på att skaka loss från huvvet.

Nu sitter jag i soffan och chillar, dricker te (ovanligt!) och surfar (uppenbarligen) med kupe´värmarn i högsta hugg. Mmm varmt:)

Jamen just ja! Rubriken... Den skrev jag ju för att jag vägde mig idag. Har inte hänt nåt på flera veckor! :( Förmodligen för att jag äter så kasst, men jag låtsas att det är för att jag tappat i vikt men byggt muskler:D

//Jenzan -The one and only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0