Myskväll.

Ikväll kom Therese och Alva och hälsade på, mycket trevligt. Det är såå himla sällan vi ses men nu hoppas jag vi ska försöka ändra på det.
Jag ser grotesk ut (och rädd, vilket jag verkligen inte var:P) och Alva hon var happy happy, not=)

Sötaste Alva:


Felicia och Fatima kom oxå förbi efter att ha varit i stallet, jag tycker det är skitbra att dom har hästarna i närheten av mig så dom kan titta in lite titt som tätt annars är det ju aldrig någon som vill komma hit (trots att det bara tar 10-15min från stan). Så nu är det iaf inte mycket tårta kvar som tur är, jag vill ju inte leva på tårta en vecka...

Kommentarer
Postat av: Therese

Meen! Hur gör du det där då!? Stoppar in länkar o sånt i inlägg? :) Åh vad dum jag känner mig, fattar ju inget jag...

2010-02-02 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0