Svettigt värre;)

Idag på träningen fick dom kämpa på bra;) Först körde vi jobbig uppvärmning och stretching, sen kom grabbarna och då körde vi cirkelträning, jobbigt! Efter det körde vi bygg och avslutade med lite akro. Skoj!
Kcal 700 på cheeren, aldrig tränat så hårt där tror jag, svettig blev man:) Nu ska jag fortsätta i den stilen när jag planerar träningen=)
Mina hjulningar tar sig, nog för att inte benen är raka men dom är rakare än förut och överkroppen är rakare och mera spänd=)

Som om det inte var nog med träning drog jag till Fyrvalla med Henke, Sandra och Putte kom oxå dit, kul att träna när det är massa folk man känner=)
Jag värmde upp lite på löpbandet (hann ju bli kall sen cheeren) sen blev det armarna som fick tränas.
Sammanlagt 1250 Kcal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0