Trevlig kväll=)

Efter träningen (där vi hade 2st nya "prova-påare", mina offer jag hitta idag hann inte komma så dom kommer på måndag=)) så körde jag hem Nina vilket var en ren lyckträff för mig för där bjöd hennes pappa på middag, smaskens! Dessutom fick jag te och choklad, kan det bli bättre!
Jag hann med och se lite OS oxå, tjejernas stafett (och curling men det suger) :P 

Mera killingbilder från Nolia! :D
Mys♥



Söt=)

Supersöt:

Tjockaste jackan=)


Happy♥

Dom var bra dragplåster våra killingar=)


Nu ska jag gå och lägga mig och jag kommer hinna innan 01.00! Wow! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hej, tack för skjutsen! Igen :) Roligt att du ville stanna på middag också. Vilka gudomligt söta killingar förresten! Jag är lite avis, liiiiite ;)



Sov gott

2010-02-26 @ 03:07:59
URL: http://magnina.devote.se
Postat av: Emma R

Ja va ska man säga... Bedårande och samtidigt så tuffa!!!

2010-02-26 @ 09:14:07
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0