Trött igen (ovanligt) :P

Idag studsade (läs plågade mig) jag upp ur sängan 07.15 för att jag skulle hänga med Felicia till stallet. Hade en plan men det blidde inte som tänkt så vi lasttränade, det var roligt=) Fast jäkligt kallt om tårna och händerna på slutet.
Sen drog vi till mig där vi käkade lunch (tårta efter det, så nu är den slut), trevligt. Sen pallrade jag mig iväg till skolan för en etologilektion, det är ett av dom roligare ämnena på utbildningen.
Ps. Jag klarade anatomi och fysiologitentan, Grattis till mig!
Just nu (nästan iaf) håller jag på att läsa 3 vetenskapliga artiklar på engelska om krubb-bitning på häst och hur man kanske kan behandla med att operera. Spännande men jag är lite stressad eftersom jag är sent ute (som vanligt) med detta, ska skriva en sammanfattning på det till typ i morgon.
Ska ta och fixa fram lite te och fortsätta med det nu om inte huvudet trillar av, börjar få ont och känner mig snäppet vimsig, det stinker nämligen bensin i lägenheten igen, nåt har hänt i garaget... Inte bra.
Jaja. Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiie, grattis! :D

2010-02-04 @ 10:09:21
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0