Fredag, dagen innan lördag...

Söta marsvin:

Mopsigt marsvin:

Härlig frilla=)

Sötis=)

Flur:

=)

Nog om marsvin.

Var ju ute och red. Men fy tusan vad kallt det var! -15 och bara skritt. Burr! Ska köpa plaststigbyglar snarast! Höll på och frysa fötterna och händerna av mig. Ska bli -18 i morgon och då ska jag oxå rida men då ska jag trava och galoppera så då kan man hålla värmen lite iaf=)

Det var kul på basketen, vi skrek och hejade som bara den, jag, Nina och Fatima, helt galna var vi (nästan iaf) men inte fan hjälpte det, dom loosa som vanligt.

Nu har jag varit ambitiös och satt in massa skolpapper i pärmar och betalat räkningar.
Sitter och kollar på en bra film och dricker te men den jävla parabolen har problem med mottagningen så ibland försvinner bilden. Så jävla irritersamt!!!!! Vill kasta tv:n i golvet! Inte för att det blir bättre...

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0