19/1-2010

Tjoflöjt.
Efter en sjukt lam dag så satt jag och funderade på om jag skulla åka på boxen eller inte. Varken Fatima eller Veronica kunde hänga på... Men sen ringde Felicia och hon skulle ut och åka skidor, tänkte att om hon ska ut och vara hurtig ska jag fasen oxå ut och träna. Så jag hoppade i kläderna och for in till stan men eftersom jag velade så länge så kom jag nästan 10 min sent men jag fick vara med iaf=)
Var ju som sagt ensam och då trodde jag att man skulle få köra mot instruktören för så var det förut, en gång för längesen, men icke. Jag blev ist inkastad till två äldre kvinnor men jäklar vad trevliga och duktiga dom var, speciellt den ena, skitstark! Så jag fick ett bra träningspass iaf fast vi var tre att dela på tiden. Tack till dom=)

Nu ska jag ta och hoppa i säng. Har början till lite huvudvärk nu...:(

660 Kcal.

Ps. Har en deal med boxinstruktören nu oxå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0