585 Kcal;)

Japp det var det jag blev av med efter träningen ikväll;) Kunde iof vart bättre.. Jag och Fatima tränade och bastade ikväll, rätt lugnt o skönt, lite folk på gymmet var det.
Men det är alltid lika jobbigt att sätta sig i bilen och åka in bara för att träna, speciellt när termometern visar -27. Men det är alltid värt det!
Passade dessutom på att ta lite skojsiga bilder idag: (inte alla så seriösa:P)
Jenzan, även kallad hulken. Eller? :P

Lyckas aldrig hålla stången rak... Haha:

Fokus!

Chillat värre;)

Dessto jobbigare blev det med mer vikt, närmare bestämt 100kg, bra där!

Fatima får väl oxå va med då;)


Åt förresten det här igår och idag. Lax, majs, ärtor, paprika, blomkol, avocado och en liten egenhändigt komponerad svampsås. Gott!
Observera alla pluggpapper som ligger överallt, japp jag pluggar jag med ibland, duktigt!


Nu är klockan på tok för mycket! Men jag iaf har tagit 3 beslut idag, varav 2 jag var tvungen att vela med.. Men sen tänkte jag: Näe nu fan! Do it! Och så gjorde ja´t och det blidde ju bra:)

Kommentarer
Postat av: Behm

Vet! Helt sjukt onödig! :P

2010-01-09 @ 19:38:43
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0