Arghsaldfjksldfsdhflds!

Igår när jag väl hade lagt mig kunde jag inte somna... Jag funderar så jäkla mycket.. På hundarna, häst, Australien, djursjukvårdarexamen som ligger och gnager, skolan, alla tentor, omprovet i cheerleadingutbildningen, träningar, vad jag ska planera till nästa träning och vad jag känner går dåligt..
Det är så jävla mycket som ska göras hela tiden så det blir inget gjort!
En liten lista kanske hjälper, om ni får se vad jag bör göra så måste jag göra det! Annars får jag skämmas..

The lista:

Betala räkningar
Ringa Maria, inget svar.
Ringa B. Inget svar.
Städa ordentligt
Tossan
Ringa Viafuckingsat
Renskriva cheernärvarorapporter
Fixa andra cheerstuff
Läsa kemipapprena
Köpa pärmar
Beställa böcker till skolan + en annan bra och ha grej=)
Ringa Seko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0