Back from school.

Idag har vi haft anatomi och fysiologi. Kul, men jag fattar inte så mkt som jag vill fatta. =(
Var lite orolig när jag skulle hem att volvon inte skulle starta efter att den stått typ 6 timmar ute i -25 utan motorvärmare. Men inte sviker volvon! Näe den brumma igång efter bara några tramp på gasen:D
Min Trogna Byz:


Har fortfarande beslutsångest fast jag bestämt mig.. Why oh why kan jag aldrig bestämma mig?!
Det spelar ingen roll vad det gäller. Ska jag träna el inte idag, ska jag gå ut el va inne, äta korv el köttbullar, ta svarta el vita sockar!!! Jag blir galen!! Hur svårt ska det va!? Fast kläder är väl det minsta bekymret, där åker det som är skönt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0