Dagen D....

Blev ingen dagen D....
Idag skulle dom komma och träffa Zorba men kom inte. Så nu har jag gått och mått dåligt och gruvat mig flera dagar i onödan:( Får se när dom kommer nu då, dom skulle höra av sig..

Så jag och hundarna hängde med Felicia hem till hennes föräldrar där vi fikade och hade det trevligt. Sen for vi till stallet och fixade åt hennes häst och tog en promenad med hundarna.
Lilla My:

Fint på vintern!:


Uttråkade hundar:P

Jag tog även massa bilder på Malin och Karins fina hästar men dom blev suddiga dom flesta, skit!
Men några blev hyfsade. Spanjorerna:


Hann inte ens komma hem sen förän Fatima ringde och fråga om jag skulle hänga med till Mariette och fika och det ville jag ju=) Så nu har man sett huset hon köpt, mysigt! Tack för fikat:D
Frågade även vad Mariette tyckte om min plan men hon kallade mig dum om jag skulle genomföra den, haha. Hon är inte helt ensam om det. Kanske måste tänka om. Men det är så svårt att släppa taget om vissa grejer:S

Nu är det svinkallt inne igen för värmepumpen muppar sig så jag har haft kupévärman på men då tror termostaten att värmen är okej så då stannar värmepumpen helt och det blir ännu mer svinkallt. Så nu måste jag ha kupévärmarn av och vänta på att pumpen ska fatta att den ska slå igång..
Varje vinter är det nåt tjall med värmen.. Suck.
Blir till att sitta i sovrummet där det är element framöver.. Nere ligger väl tempen på ca 15 grader. Way to cold for me!

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen bär det av på bio med Veronica och nån Lisa. Ska se Avatar, har inga stora förhoppningar...

Kommentarer
Postat av: Virre

Den är super bra =D

2010-01-10 @ 01:06:26
URL: http://lusegris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0